Компактдиск от серията "Песнички за най-малките" ... Песни за деца от Красимир Милетков ... |
|
Книжка с компактдиск от серията "Стихчета за най-малките". ... Дискът съдържа любими песни и стихчета: Жаба-Жабурана Нео от Борнео Пакостници Децата спасяват света Моето семейство Честит Рожден Ден Хармоника Дядо и аз Бабина игра Тихо Скоро ще сме в първи клас На пързалката Гост от юг Зодия Рак С татко ще лепим тапети Първият етюд Песен за чадъра Ден на будителите ... |
|
Съвременни комбинирани компютърни уроци - игри, пиано, солфеж, музикална теория. Modern composite computer lessons - games, piano, solfege, music theory. Двуезично издание - на български и на английски език. ... "Начална школа - музика за всяко дете" е оригинална система за музикално обучение, която съчетава традиционните педагогически методи с големите възможности, които предоставя компютъра в областта на интерактивното образование. Тя се състои от: книжка с пиески и упражнения за свирене (която съдържа и допълва учебният материал от "Школа по пиано за начинаещи) два DVD диска с 14 компютърни урока; ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Одобрен със заповед № РД 09-1653 / 25.06.2019 г. Учебникът е част от системата "Голямото приключение" на издателство "Просвета Плюс". ... Учебникът предлага интересни пътешествия из пъстрия свят на музиката, нови приятни песни, някои от които са писани специално за този учебник, музика за слушане от световноизвестни композитори. Учениците: ще правят звукови картини; ще импровизират; ще експериментират; ще надникнат в света на звукозаписната техника. Образователните и възпитателните цели се постигат в творческа среда. Темите, свързани с ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Одобрен със заповед № РД 09 - 1593 / 08.02.2017 г. ... Авторите въвеждат децата в света на музиката заедно с главните герои - джуджето Рони, което разказва приказки, Дани, който съобщава важни неща за музиката, и момиченцето Ани, което пее, танцува, слуша и съчинява музика заедно с децата. Наред с разнообразните дейности - пеене, свирене и танцуване, слушане и съчиняване на музика, децата мислят и преценяват, изразяват своето лично мнение и емоционален отклик към музиката. Песните за изпълнение и музиката за слушане са съобразени с желанията и възможностите на децата, ... |
|
Специална поредица най-доброто от високата българска класика ... В тома са включени три повести и осем разказа на един от най-своеобразните наши белетристи. Творбите му са сякаш психоаналитични етюди на една душа, изгубила равновесие, угнетена от страховити афекти, от някакъв неизясним грях, оплетена от загадъчни двоумения и влечения. Статиите за творчеството на автора са от Г. Константинов и Елка Константинова. Всеки том е придружен от статии, анализиращи от различни гледни точки творчеството на българските класици. Изданието е насочено към ученици и студенти, както и към широката българска общественост. "Името на ... |
|
Христо Фотев (25.03.1934 - 27.07.2002 г.) е не просто един от най-даровитите ни и лирични поети, но е истинско явление в изящната ни словесност. За мнозина творчеството му е еманация на представата за поетична стихия, а самият той - синоним на понятия като "море", "любов" и "Бургас". Още дебютната му стихосбирка "Баладично пътуване" (1961 г.) му отрежда почетно място сред галерията с шедьоврите на любовната ни поезия, а всичките му по-късни творби са обвити в ненадминат бохемско-романтичен ореол. Биографията му е пълна с парадоксални обрати - роден в Истанбул, живял в бежанската ... |
|
Томът е една представителна антология на френската поезия от XI до XXI век, съставена от един от най-добрите и познавачи у нас."Кадийски си създава две насоки за превод. Руската и френската литературни традиции. И в двете литератури, без оглед дали се занимава със стари или с нови автори, той търси експресивни творци, търси трудни поетически текстове, които винаги искат от преводача да бъде всеоръжие. Кадийски обича работата в трудните стилистични пластове, където човек е покорен от шемета на експресията, където думата е мисъл, но и вопъл, понятие, но и призивен вик. Той обича полифонията в поезията и успоредно с ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Учебникът отразява същността и спецификата на музикалното изкуство, оригинално адаптирани към възрастта на учениците в 11 основни теми. Основните цели на обучението в 3. клас са интерпретирани основно през разнообразна музика за изпълнение и слушане. Всички уроци въвеждат в темата чрез атрактивните си заглавия. Те могат да служат за мотивация още при въвеждане в темата. В 3. клас се формират понятия в областта на музикалните инструменти, метрум и размер, елементи на нотописа, музикални жанрове. Учебникът предлага възможност за активно включване на децата в процеса ... |
|
Октомври, 1975 г. – тогава е първата сценична изява на Женския камерен хор при Академията за музикално, танцово и изобразително изкуство – Пловдив. Негов основател и дългогодишен ръководител е големият диригент Крикор Четинян, който го ръководи до 2002 г. Той е и дългогодишен ръководител на катедра „Дирижиране” в АМТИИ – Пловдив, както и член на жури в почти всички европейски хорови конкурси. Провежда майсторски класове в много страни на Европа. Доц. Четинян поставя основите на репертоарната политика на Женския камерен хор и съставът се утвърждава като един от най-предпочитаните за премиери на произведения от български и ... |
|
В помощ на учащи се и преподаватели. Том първи, съдържащ литературни очерци на произведения на: Иван Вазов Пенчо Славейков Кирил Христов Димитър Бояджиев Пейо Яворов Теодор Траянов ... |
|
Как въздейства литературата и каква е нейната роля в живота на човека и неговите общности? Въпрос с привидно лесен отговор. Та нима още древните хора не са знаели, че Словото им помага да направят света, в който живеят, малко по-хубав, по-приветлив, по-човечен. Неясно обаче остава как точно се случва това. Дали Словото е само вдъхновение, а реалните действия по усъвършенстване на света идват по-късно? Или самото Слово може да се разглежда като реално социално действие? Преди време този въпрос преобърна науката за езика, а сега е на път да го направи и с литературознанието. Вече започнахме да осъзнаваме, че четенето не е ... |